zondag 21 februari 2016

werken met de craftsheet

Vorige week heb ik een craftsheet gekregen om het een en ander uit te proberen en er een blogverhaal bij te schrijven, nou kan je nu al vertellen dat ik er super blij mee ben. Had meer moeite om mijn handen schoon te krijgen dan de craftsheet.
 eerst heb ik distress inkt op de craftsheet gestempeld en daar een beetje water op gesprayd en teon de tag er door gehaald, nog een ander kleurtje erbij en de tags kunnen drogen, en de craftsheet schoongemaakt met keukenrol.



Vandaag de verf geprobeerd en ook dit werkte prima, 4 kleurtjes acrylverf op de craftsheet gedaan en met een kleine pallet deze uitgestreken op de Gelli Plate, de verf blijft mooi op de plaats op de craftsheet dus makkelijk de verf te gebruiken. Daarna de tag erop gelegd en de verf daarop gestreken met de hand, er was nog genoeg verf over om nog enkele tags te bewerken met verf, dus lekker verder gegaan. Ondertussen was de verf alwel een beetje aangedroogd maar deze toch gewoon met 2 velletjes kleukenrol van de craftsheet kunnen verwijderen, en alles was weer schoon.





Wat een super gave craftsheet is dit, deze blijft lekker op mijn werkplaats liggen en de kleine vieze zwarte bakmat kan de prullenbak in.
Wil er wel even bij vermelden dat je er niet in moet snijden of knippen, want daar kan de craftsheet echt niet tegen.

Dank je wel crafsheet.nl  voor deze super fijne werkmat.

Groetjes Ria

1 opmerking: