woensdag 20 januari 2016

Tag Tim Holtz december 2015

De tag van december 2015 toch ook maar gemaakt, de tag is bekleed met jute, daarop heb ik een stencil gelegd en toen rode inkt gespoten, de figuren van de stencil zijn dus licht gebleven. de krans is gemaakt met kleine pons takjes, de strik is gemaakt met een malletje van MD. de tekst is ene stempel. och zie nu dat ik de belletjes vergeten ben, oke die plak ik er dan nog wel op.

Moet eigenlijk oktober nog, maar die vind ik van Tim dus echt niet mooi, die ga ik dus ook niet maken.
Bedankt voor het kijken

3 opmerkingen:

  1. je bent lekker bezig Ria. Die van oktober vind ik ook niet mooi en lastig om na te maken als je die stans niet hebt, maar ja, dan is je reeks niet compleet. Kijk even op mijn blog hoe ik het gedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat wel lekker! Die krans vind ik super gemaakt! Wat een doorzetter! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen