zaterdag 17 december 2011

Kerstpresentje voor .............

Ieder jaar probeer ik voor de knutselvriendinnen iets leuks te verzinnen voor Kerst, dit jaar heb ik 3 van deze dooskaartjes gemaakt die Elske een keer als workshop uitgetekend heeft( bedankt hier nog voor), ik heb er een zakje met lekkere chocolaadjes in gedaan en dit gesloten met een kanten kleedje, het papier is van een blokje van kruidvat en de stansjes zijn van MD.Nu nog snel een maken voor de dorpsfotograaf, die altijd paraat staat met zijn camera en de Ooij in beeld houdt !!!!


18 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel erg leuk, Ria!! Dat zal letterlijk en figuurlijk in smaak gaan vallen :-)
    Liefs en een dikke knuffel voor jullie!!
    En heel erg bedankt voor je super leuke kerstkaart! X brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww Ria,wat schitterend gemaakt.
    Heel mooi papier en details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi creatief kaartje helemaal top!!

    fijne feestdagen gewenst!!

    knuff
    crala

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een lieverd dat je dit doet ! Je vriendinnen zullen dit zeker weten te waarderen !
    Heel mooi gemaakt !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gedaan Ria en erg leuk dat je mijn ideetje gebruikt hebt!!!
    groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had het op het forum al verteld, wat een lief gebaar is dit zeg.
    hihi wat brenda zei die zullen wel in de smaak vallen.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kerstpresentjes. Die zullen vast en zeker in de smaak vallen.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ria, ik vind ze echt erg leuk. Waar kan ik het patroon van die doosjes vinden?
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die kadootjes zien er erg mooi uit. Daar zullen je knutselvriendinnen wel van opkijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohhh, Ria, wat een schitterende kadootjes zijn het geworden....als ze daar niet blij van worden dan weet ik het niet meer. Echt een heel leuk idee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Ria,

    Bedankt voor je super mooie kaartje die we van je kregen.
    echt heel mooi.
    deze op je blog zien er ook super uit!
    en ik heb me nu eerst ook maar eens aangemeld als volger hoor!
    ('k schaam me gewoon)

    Hele fijne dagen en de groetjes van
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat mooi ria
    Ook voor jullie hele fijne feestdagen en alvast de beste wensen voor 2012
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dank je wel!! voor jou en je familie ook een hele fijne kerst!!

    Gr. Cora, Erwin en Thomas (de kleine kerstman)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Ria,

    Bedankt voor je leuke berichtjes die je elke keer weer achterlaat op mijn blog!! Je vroeg of de vogelkooi een stempel is, nee het is een diecut van Tilda gekocht bij Pipoos, zo uit mijn hoofd 4 vellen met allemaal van die uitdruk-stansjes voor € 2,95 kon het niet laten liggen :-) Maar is al even geleden!
    En het zijn kerst-tilda spulletjes, maar ik heb het verborgen door er andere bloemetjes op te plakken!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen