maandag 24 oktober 2011

kerstkaartjes en doosje

hallo alle volgers, bedankt voor jullie lieve berichtjes iedere keer weer opnieuw, zo leuk om te lezen !!!
hierbij weer een paar kerstkaartjes met de designebles van MD en het papier is ook MD. het theedoosje is ook beplakt met MD papier en het lintje heb ik ooit een keer van Elly gekregen, op het dekseltje een sneeuwster uitgesneden en daar een stukje jute met een paar blommetjes op, een paar zakjes winter glow erin, super leuk vind ik het zelf !!!!
ben benieuwd wat jullie er weer van vinden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







10 opmerkingen:

  1. mooi doosje! En wat een prachtige kaartjes. Die embossingranden zijn heel erg mooi gedaan. Ik embos eigenlijk nooit, terwijl ik wel embossingmallen heb liggen. Nu ik dit zie zou ik ze weer eens uit het stof moeten halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Ria,Wat heb je een schitterend doosje en kaarten gemaakt.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ria,

    Wat een schitterend doosje zeg!! Wat leuk met het jute erbij, hartstikke leuk idee!! Ga ik weer onthouden hoor, pffff als het er nog bij kan haha
    Je kaarten zijn echt prachtig, zo mooi gemaakt!!
    Hoe is het verder met jullie?
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk en mooi theedoosje Ria !!!! Een erg leuk kadootje! Je kaarten zijn echt heel mooi gemaakt, niet echt mijn stijl, maar daarom niet minder mooi.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi theedoosje, die staat hier al heel lang op het nog te maken lijst ( die is inmiddels ook errug lang).
    mooie kerstkaartjes ook, je bent weer lekker bezig geweest
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige creaties weer allemaal ria
    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie dingen heb je gemaakt Ria! Vooral het doosje vind ik prachtig.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig ria, je bent weer goed bezig he?
    ik vind dat jute op het doosje echt een gaaf idee:)
    je kaartjes zijn natuurlijk ook weer prachtig...een geduld werkje dat embossen he?
    maar wel heel mooi zeg!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, zeg, jij hebt niet stil gezeten!! Wat een prachtig theedoosje is het geworden en die kaarten zijn ook al zo gaaf. Dat embossen is echt mooi...moet ik ook weer eens gaan doen.

    Groetjes,Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ria,
    Je bent goed bezig geweest zeg. Erg mooi gedaan hoor!Vind het theedoosje erg leuk!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen